On monia syitä, miksi luotto-/pankkikorttimaksu voi epäonnistua, tässä on joitain yleisiä syitä:
- Olet syöttänyt väärän luottokortin numeron, vanhenemispäivän tai CVV-koodin
- Korttisi hylättiin riittämättömien varojen vuoksi
- Korttisi on saavuttanut jakson aikana sallittujen maksujen enimmäismäärän
Jos luotto-/pankkikorttimaksu epäonnistuu, tilauksesi luodaan ja asetetaan odotustilaan 7 päiväksi. Tilaus peruutetaan sitten automaattisesti, jos maksua ei ole vastaanotettu.
Tarkista korttitietosi ja yritä sitten maksaa uudelleen samalla kortilla tai lisää uusi kortti.
Mahdollisuus yrittää maksua uudelleen ilmestyy muutaman minuutin kuluessa Oma zooplus -tilille Tilaukset-kohtaan. Näet vaihtoehdot napsauttamalla Tilaustiedot -kohtaa.Lähetämme sinulle myös sähköpostitse maksumuistutuksen, jossa on linkki maksun uudelleen yrittämiseen.