Pyrimme käsittelemään ja toimittamaan kaikki tilaukset mahdollisimman nopeasti. Muilla maksutavoilla kuin pankkisiirrolla tehdyt tilaukset välitetään varastollemme käsittelyyn lähes välittömästi maksun vahvistuttua. Jopa viikonloppuna!


Jos kuitenkin jostain syystä joudut peruuttamaan tilauksesi, voit tehdä sen itse "Oma zooplus" -tililläsi. Huomioi, että perutuksen onnistuminen riippuu tilauksesi tilasta. 


Voit peruuttaa tilauksesi siirtymällä "Oma zooplus" -tilisi kohtaan "Tilaukset". Etsi tilaus, jonka haluat peruuttaa ja napsauta "Tilauksen tiedot". Jos peruutus on mahdollinen, näet "Uudelleentilaus" -painikkeen alapuolella "Peruuta tilaus" -painikkeen. Napsauta "Peruuta tilaus". Näkyviin tulee ponnahdusviesti. Valitse peruutuksen syy ja napsauta "Peruuta tilaus". Tilaustiedoissa näkyy nyt, että tilaus on peruutettu. Saat myös ponnahdusviestin, jossa vahvistetaan tilauksesi peruutus, ja lähetämme sinulle myös tilauksen peruutusilmoituksen sähköpostitse.


Hyvitys aloitetaan välittömästi. Haluamme kuitenkin ilmoittaa, että maksutavasta riippuen hyvityksen käsittely voi kestää jopa 14 työpäivää. Kiitämme kärsivällisyydestäsi ja ymmärryksestäsi.


Huomaa:

Tilauksen peruminen "Oma zooplus" -tililläsi riippuu siitä, minkä tilausprosessin vaiheen tilauksesi on saavuttanut ja minkä maksutavan olet valinnut.


Jos "Peruuta tilaus" -vaihtoehto ei ole käytettävissä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme pyytääksesi tilauksen peruutusta. Valitettavasti emme voi taata, että tilauksesi peruuminen on aina mahdollista.


Jos emme voi peruuttaa tilausta ja se lähetetään sinulle, voit kieltäytyä vastaanottamasta pakettia. Kuljetuspalvelu palauttaa paketin/paketit meille.

Jos tilauksesi on jo toimitettu, voit palauttaa ei-toivotun tuotteen 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta. Katso lisätietoja palautuskäytännöstämme.