Oma zooplus -tili

Mitä etuja omasta zooplus-asiakastilistä on?

Hyötyjä on lukuisia, tässä on osa niistä: Seuraa nykyistä tilaustasi Päivitä asiakastietojasi Tilaa suosikkituotteesi helposti uudelleen Tarkista zooPi...

Kuinka luon oma zooplus -asiakastilin?

Sinulta kysytään, jos haluat rekisteröityä kassalla. Oma zooplus -asiakastilin luominen on nopeaa ja helppoa. Rekisteröinti on ilmaista ja ilman velvoitteit...

Kuinka voin vaihtaa tai nollata salasanani?

Voit vaihtaa salasanasi kirjautumalla sisään oma zooplus -asiakastilillesi ja siirtymällä Tilin hallinta -osioon – Henkilötiedot, jossa voit vaihtaa salasan...

Kuinka vaihdan sähköpostiosoitteeni?

Mikäli haluat vaihtaa sähköpostiosoitteesi, otathan yhteyttä osoitteeseen service@zooplus.fi.

Mistä löydän henkilötietoni ja kuinka voin muuttaa niitä?

Jos haluat tehdä muutoksia henkilötietoihisi, kirjaudu sisään oma zooplus -asiakastilillesi ja siirry Tilin hallinta -osioon. Löydät kaikki henkilökohtaiset...

Missä laskuni ovat?

Löydät yleiskatsauksen aiemmista tilauksistasi sekä PDF-tiedostot laskuistasi oma zooplus -asiakastilisi Tilaukset-osiosta.   Laskusi lähetetään sinulle m...

Olen muuttamassa toiseen maahan. Voinko jatkaa ostamista zooplussassa?

Löydät zooplus-verkkokauppoja ympäri Eurooppaa lähes kaikilla eurooppalaisilla kielillä. Joten, jos olet muuttamassa toiseen maahan, voit silti ostaa kaikki...

Kuinka voin poistaa asiakastilini?

Jos olet rekisteröitynyt asiakas, täytä seuraava One Trust -lomake ja pyydä tilisi poistamista.   Jos olet vierasasiakas, täytä tämä OneTrust -lomake.   ...