Logo
  • Tilaukset
  • Toimitus
  • Tuote
  • Palautukset ja Reklamointi
  • Asiakastili
  • Shoppailu zooplussalla
  • Ota yhteyttä
Kuvaus Tilaukset

Maksutavat

Mitä maksutapoja tarjoatte?

Hyväksymme seuraavat maksutavat: Suora verkkomaksu (Paytrail) Luottokortti (Visa, MasterCard, American Express) Klarna PayPal Apple Pay Lasku (toisen...

Kuinka valitsen tai vaihdan maksutapani?

Valitse maksutapasi siirtymällä Tilin hallinta -kohdassa henkilötietoihin ja valitsemalla sitten Maksu-osiosta Muuta-vaihtoehto. Valitse haluamasi maksutapa...

Luotto-/pankkikorttimaksuni epäonnistui – mitä minun pitäisi tehdä?

On monia syitä, miksi luotto-/pankkikorttimaksu voi epäonnistua, tässä on joitain yleisiä syitä: Olet syöttänyt väärän luottokortin numeron, vanhenemispäi...

PayPal-maksuni epäonnistui – mitä minun pitäisi tehdä?

Mahdollisuus yrittää maksua uudelleen ilmestyy muutaman minuutin kuluessa Oma zooplus -tilille Tilaukset-kohtaan. Näet vaihtoehdot napsauttamalla Tilaustied...

Olen saanut maksumuistutuksen, vaikka olen maksanut tilaukseni

Jos näin tapahtuu, tarvitsemme vahvistuksen tarkasta siirtopäivämäärästä, siirretystä summasta ja vastaanottajasta.   Käytä yhteydenottolomaketta lähettää...